Callcenter

Door samenwerking met Dialfire kunt u nu ook gebruik maken van een online callcenter met zeer uitgebreide mogelijkheden, terwijl u tevens gebruik maakt van gereduceerde beltarieven voor Nederland. VoipDigit regelt het uitgaande en eventueel ingaande verkeer en Dialfire doet de rest. U kunt gratis en zonder verplichtingen testen om een idee te krijgen van de vele mogelijkheden.

Ook kan VoipDigit zorgen voor de telefoonnummers, zowel uitgaand als ingaand, maar u kunt natuurlijk ook uw eigen telefoonnummers gebruiken.

Wilt u gebruik maken van nieuwe (NL) telefoonnummers of als u nummers wilt porteren, neem dan even contact met ons op, wij zorgen ervoor dat deze aan Dialfire gekoppeld worden.

Om gebruik te maken van “Dialfire powered by VoipDigit” en 15% korting op de gesprekken te ontvangen maak dan gebruik van onderstaande button.

Dialfire mogelijkheden:

  • Geen opstartkosten of supportkosten
  • Volledig in de cloud (SaaS)
  • Uitgaand verkeer via ‘Preview dialing’ of ‘Predictive dialing’, overboeking
  • Bellen via Chrome, Firefox of VoIP, geen verdere software nodig
  • Veilige gesprekken via https
  • Ingaand verkeer mixen met uitgaand verkeer
  • Terugbel afspraken
  • Email afhandeling
  • Bel-me-niet lijsten
  • Gespreksopname
  • Belscripts
  • Aanpasbaar, onbeperkt aantal data velden en aanpasbaar agent scherm
  • Zelf campagnes aanmaken, campagnes met meerdere stappen
  • Real-time analyse en rapporten
  • Simpele data import en export, API interface / webhooks
  • Gespreksmonitoring
  • Sub-accounts voor onderaannemers
  • Binnen 3 minuten actief
  • Gratis start beltegoed